Monday 23 January 2012





That day......Friday.......20/1/2012.......

This year's birthday was the most birthday party that I ever had ^^

Peoples that I wished to celebrate with were here to celebrate with me and all the presents..I don't know how to describe..just felt very touched..and to the driver : thanks very much..besides thanks..I really don't know what to talk to you..thanks..really..you all really made my day..love u all! :P

有些感觉,真的不能用一两句就能形容到的,谢谢所有人的祝福蛤 ,真的十分感激:D

今天的每一分,每一滴,我永不忘记! :)


曾经我告诉自己和你,今年的生日一定会有遗憾,你还问了我一个问题,其实,可能你不懂那时候为什么我会那么说,但是结果,真的,真的,没有遗憾了,实在是很感动,还有哦,被他们说是傻瓜,因为一直对他们说谢谢和感动,可能,真的不能掩饰那种感觉吧? XD

尤其是那个对我来说,很重要很重要的人,你真的真的很棒 ^^

No comments:

Post a Comment