Wednesday 17 August 2011

Thursday=)
Ang mo later! Good luck all! xD
A bit felt like wanna sick jor..really must take care liao.. 
The "A"..Hoped that she can repair it for me..the last thing..I cannot lose it, right?
IT 's exam is coming! :D
Thanks for the bus uncle lor..hehe..without his help, I ko want to think idea again..@@
Knew 1 new friend today..yippy ^^ 
Dinner at Kuta Bali! So yummyyyyyy :)
PPS time now!  
I was sick! T.T


Without you, my days are "Sadday, Moanday, Tearsday, Wasteday, Thirstday, Fightday, and Shatterday"♥
什么是爱?
爱,是你申请信用卡,不忘给我附属卡。

什么是信任?
信任是你给我一张附属卡,我不会去猜测额度是多高。
......
什么是宽容?
宽容是我血拼回来,你从来不问我刷了多少。

什么是淡定?
淡定是你每个月收到帐单以后对我微微一笑。。
愛情的世界就好比一個調色盤,注入什麼顏色它就呈現什麼顏色,
是希望它呈現冷色調還是暖色調?還是~五彩繽紛絢麗的色彩,
就看我們要注入什麼顏料了!
人生也是如此~好好來調出美妙絢麗...屬於自己的世界!!(^_^)☆
學習感激傷害你的人,因為他磨煉了你的心志。
學習感激欺騙你的人,因為他增進了你的見識。
學習感激鞭打你的人,因為他消除了你的業障。
學習感激遺棄你的人,因為他教導了你應自立。
學習感激絆倒你的人,因為他強化了你的能力。
有些心事只能自言自语,有些秘密只能讲给朋友, 有些痛苦只能默默承受。 自己还是要靠自己拯救。

No comments:

Post a Comment