Tuesday 11 October 2011

 Helloooooo =)
Today was Tuesda :)
After class, Movie time! hehe =D
Went to Next STop to buy 4 burgers le and then went inside to enjoy this horror movie!
Really scary loh! Scary ah, now I was so scared of cats..><
Havent see eh peoples go see la har, What is the movies that we are going to watch? xD
Went to Prangin Mall to accompany my dar buy laksa, hahaha, her favourite lai ^^
Then hor, at bus, we din hear songs, we kept on talking and enjoy this rainy day, sounds so good !
Skype with Mr. V, we were discussing assignments leh, haha, teacher said, when you don't know something, you must ask peoples who know ma. haha~

【朋友的底线】

1.如果拿我不当回事、我会以同样的方式对你
2.我可以装傻、但别以为我真傻
3.我可以容忍、但别超过我的底线
4.我不是没脾气、只是不轻易对朋友发脾气
5.任何真话、我都能接受
6.对我真心的、我会双倍回报
7.用单纯的心对待朋友
8.开心时要想起我、难受时要记得你还有我。



【十句最伤孩子心的话】 
一:笨蛋,没用的东西。
二:住嘴!你怎么就不听话。
三:我说不行就不行。
四:我再也不管你,随你便好了。
六:你可真行竟做出这种事!
七:你又做错,真笨!
八:一看就没出息,将来就捡破烂吧!
九:都是一样的孩子,你怎么就不如别人!
十:就知道玩,一提学习就没精神。

No comments:

Post a Comment