Friday 30 September 2011

 

Friday! =)
the fifth day!
Can't wake up ar, lol, my dream really very..make I speechless XD
Like this pun can dreamt tiok, haha :)
After class, went to eat KFC with my darling ^^
Hungry ka bei tahan ar, super hungry! Then I straight called much foods to eat till you can surprise maybe :D
Had 1 plurk - Andrinna12, add me ya ^^

看到他写说他想找一个新的女朋友时,心,没什么了,再也不会痛了,习惯了吧,也许他说的很对,有些等待是不值得,但是爱情也是盲目的,明明知道是错的人,还是要坚持下去 ,明明自己很不好,还要说,我很好。每个人在这个世界上也会遇到自己最心爱的人,感情上也会有很多波折,每个人对待感情的方法也会不同,最重要是解说批次的不完美,这样,感情才能继续长久,我说过,我不想忘记你,现在,是你逼我忘记你,我告诉你,我做到了 :D

No comments:

Post a Comment