Wednesday 28 September 2011

Wednesday :)
the third day :D
Actually we were gOing to meeting today but xr cancelled it. so, didn;t go already.
First time watched xq and her friends played the game, laughed ka wa stomachache really, haha.
If our class was like this, how good? =]
Yalo, agreed with what weijun said. I was sad today, haha, but cannot cry lar. Just listened songs all the time. He also same bus with me leh, haha, actually wanted to talk eh, but hor, don't know why we bo talk, but the funniest thing was we kept on replying each other messages in facebook! haha, so fun! He just sat beside me you knew? XD
BT and I more funny, we went to first aid room to duty, but we were not duty at all? >.<
Went to washroom le , then find Juli to talk a while while she was waiting her boyfriend :)
Saw py too, greet her but weird leh, haha, long long time din talk le suddenly said hi, weird :D
The most funniest was about Chinese's presentation. We all went out to present the topic that we had choosen.
My topic was : 我很特别,因为。。
At also get a wonderful topic, about love one, her story sipek touched, Heard liao hampir wanted to cry neh~
Really agreed with what teacher said, everything we did, we only see the surface.
Like somebody, they liked a people because the people was beautiful or handsome.
We didn't think about what will happen next, do I understand him/her?
To him : Gambateh har, but don't put in too much hope or effort, or-else you may get hurt at the end :)

老师说得太对了,对到我可以联想去很多地方,有很多说不出的感言,觉得有心在一起的朋友,你要找也很难了,有哪一个朋友能懂你的不开心,却也能陪伴你,聊到天亮,陪到你开心为此?他们有,我真的很羡慕,今天选了这个题目,我很意外,我也没有去害怕,因为我也不懂,就是没有害怕,我是真实的自己,我不会去介意人家怎样看我,也许我说得不够好,不过也没有什么了,我只想把我想讲的话讲出来,与人分享,或许人家会认为是负担,认为,为什么这个人这么烦的?总有烦不完的烦恼?是呀,人就是烦不完东西的,今天饭要吃什么,等下烦明天去学校要穿什么,后天烦我还他钱了没有,人就是这样,得到了就不会知足,反而还要更多,有人也是这样,拥有了想要得到的,就变了,完全变了,变得可以当作不管他的事一样。毛病来了吧?只是想你关心而已,有这样难吗?是,你很贴心,我就是不想你对我太贴心,那种感觉很可怕,好像随时都会撑不下去。迷失自己的感觉很恐怖,不知道自己想要什么,也不懂自己该往哪一条路走,哪一个是对的,哪一个是错的,自己已不能分得清楚了,不能习惯,又能怎样?当初不应该这样,对吗?很怕,也许刚才我朋友说得十分对,过不了那关也是因为这样。我还能忍,还能,还能支持下去,我是谁?我是 andrinna, andrinna 会坚强的!我一定要...

No comments:

Post a Comment