Tuesday 27 September 2011

Tuesday -.-
The second day.
What a lonely day, only had 1 class, stayed in first aid room for 2 and more hours, really wanted to ki siao!
Luckily last minute still had Zi Zhen, Kelvin and Tracy came in, if not I really can hungry till pengsan :)
Bo mood! Promised each other le, but he can't finally. arrrrr. arrrrr.arrrrr. the feeling, pain..
Friends are very important in our life! Thanks for having them all the time around me! :D

人生就是烦烦烦烦烦不完。
我真的很烦。
每天都在烦。
不可否认,我很怕失去你,很怕没有接到你的信息。
以为不会很喜欢你,结果还是很喜欢你。是比昨天还要喜欢。
昨晚真的很不开心,也睡不着,总觉得你注重朋友多过我。
今天说去了,原来你误会了,不过也没有什么啦,小事而已。自己介意太多了吧。
可能就像你说的,不是不能,是看你要不要而已。
是习惯了,习惯被动了,在感情上,要主动的那个人,我很肯定,不是我。
习惯了,就要改,。有时真的很想找,可是却下不了手。
接不到你的信息,我的心情就会下,很下,不想说话。
真的很害怕,那种感觉,真的很恐怖,好像你随时都会离我而去。
我敢接受你,就代表你是我的,我也是你的。
其实,我真的很喜欢你这样叫我,很温暖,很舒服,也很快乐。
就算真的很孤单,听了你说的这些,心再也没有了空洞 。
爱了,就不要轻易放开手!我们要学会更加珍惜蛤 <3

No comments:

Post a Comment