Sunday 11 September 2011

Sunday and Monday and Tueday and Wednesday and Thursday=)
Work and work and work! :)
I missed you sO much..really so much..
And knew result today..dissapointed..=(
C- and C really got so hard to give..why ..?In my mind..got so many questions that should be solved..
Today I should be very happy..because can talk with you for quite a long time..but..do you like me? Or I am just a normal friend to you? How to know the answer? Some questions that I wanted to know I already knew..just left some..Many friends supported me to go forward to you..but I can't..imy..
Why study is so stress?: Why? Why I have no interest on those subjects but I still have to move on? I was so tired..when I knew my results..I really gonna fainted..I already guessed tiok like this liao ei..Just left a few marks I will pass the 2..but why, need to waste those money? Cried..Can I go to work at your centre? I wish I could..Went out for supper with allfriends..hahaha..crazy zai eh sound very funny..when dua pui oi me, he pui out his drinks..hahah...everytime when I think tiok his laughter..I will relax bit bit ..XD..just cried in the midnight ..who knows? I know =)


我真的很压力。。却不知道要怎样做。。我想,以后不用靠她了,反正他们也不会喜欢我。。人就是这样。。这样。。我真的累了,哭了,谁能了解我?谁?我不知道要怎样在下去,去噢真的想放弃,想去海边,喊出来,会不会有个人会陪我哭,以前是他,现在是谁?不会是你的,对吧?我很希望,每天跟你说话,我都会笑,很自然的笑,跟其他人,不一定能这样。。很多很多的事情,我看得太清楚了,还是第六感太准了?是不是太快看清一个人,对自己都不好?为什么做什么都要伪装?真的有这个必要吗?噢,这样来,就这样去,有时我真的能看清她的样子,却不能说,担心别人被骗,结果,自己确实显得多余的。。她竟然告诉我他有去,我真的傻去,就是因为她!全部人都要问她,让她!!够了没有!大小姐!看戏也要问过你,唱歌也要问过你!要去不要去都是你讲!不要去也不会讲一声!以为自己是谁?主办的人是你,最后怎样?我们还要特地信息问你,你根本都没有心!还敢大声?每个人都会有心情不好的时候,为什么你一定要这样大声?以为从信息我看不出吗?不止我一个这么说你,你很没有礼貌,你知道吗?你心情不好,自己不会管理啊?你不会迟一点才回复吗?有人逼你一定要现在回复吗?我心情不好都没有酱,你懂吗?她竟然叫她去,我真的过不了自己那关,我真的过不了,我不能接受,人就是这样,喜欢做就做,没有问过我们的意见,对吧?当然,又不是他们的谁?哈哈..明天怎样过?我不知道。。我选择了,没去了,这样比较好~谢谢你, siao da bo..^^


No comments:

Post a Comment